Tonnikala ja hyvinvointi

Tonnikala sisältää paljon elimistölle tärkeitä ainesosia. Tonnikalasta saatavat Omega-3 rasvat, vitamiinit sekä hivenaineet auttavat pitämään vastustuskykyä yllä. Ravintosuositusten mukaan rasvaista kalaa tulisi syödä 2-3 kertaa viikossa.

Vähäsuolainen – Parempi sinulle ja kehollesi

Liiallisen suolan käyttö nostaa verenpainetta ja kuormittaa sydäntä, verisuonia ja munuaisia. Tämän takia vähäsuolainen vaihtoehto on aina parempi valinta!

Tiesitkö, että Calvolta löydät markkinoiden ainoan vähäsuolaisen tonnikalatuotteen? Se sisältää 80% vähemmän suolaa normaaliin tonnikalaan verrattuna. Calvon vähäsuolainen tonnikala on saanut pakkaukseensa Suomen Sydänliiton Sydänmerkin terveellisemmän vaihtoehdon ansiosta.

Vähäsuolainen tonnikala

Omega-3 – Elimistöllesi tärkeät rasvat

Kehomme on riippuvainen omega-3 rasvahapoista ja tarvitsee niitä suoriutuakseen tärkeistä elintoiminnoista. Monityydyttämättömiä rasvahappoja on kalassa ja kasveissa. Calvon tonnikalan nauttiminen on hyvä ja herkullinen tapa pitää huolta kehostasi.

Pitääksesi yllä terveyttä edistävää ruokavaliota on riittävä rasvojen saanti välttämätöntä. Omega-3-rasvahapot ovat pehmeää rasvaa, joka auttaa veren rasva-arvojen ja verenpaineen hallinnassa. Lisäksi kalaöljy vähentää sydämen rytmihäiriötaipumusta.

Tonnikala oliiviöljyssä

Proteiini – Tärkeä osa tasapainoista ruokavaliota

Tiesitkö, että tonnikala sisältää paljon proteiinia? Proteiini on tärkeä osa tasapainoista ruokavaliota ja sen riittävä syöminen on tärkeää lihaksille ja luustolle. Proteiinit ovat yksi elimistömme tärkeimmistä rakennusaineista.

Proteiinia on hyvä nauttia monipuolisesti eri lähteistä. Yksi hyvä proteiininlähde on kala. Calvon tonnikalan sisällyttäminen ruokavalioon onkin mainio ja herkullinen tapa huolehtia riittävästä proteiinin saannista.

Katso kaikki Calvon tonnikalatuotteet